Jestem świeżym posiadaczem octavii 2 więc pytań będę miał na początku sporo , w serwisie wyszło że mam do wymiany dwie świece żarowe, teraz pytanie czy lepiej wymieniać wszystkie 4 czy tylko te dwie, drugie pytanie jakie najlepiej zamontować.. ? znalazłem takie na allegro czy będą dobre ? http://moto.allegro.pl/swiece-zarowe...272137652.html
Różne sa szkoły, jedni wymieniaja od razu wszystkie inni wymieniaja tylko uszkodzone, to zalezy od Ciebie i od zasobności portwela. Do Twojego silnika orginalnie jest swieca zarowa firmy BERU o nr katalogowym N10591602. Ja w serwisie Skody kupowałem po 70 zł. za szt.
Te z podanej aukcji powinny byc dobre.
witam wymieniłbym komplet wiadomo wtedy ze sa nowe i sprawne. nie bedzie klopotu zima. jesli sie jedna czy dwie przepalily to reszt tez bedzie ku końcowi. warto wymienic komplet i miec spokoj na jakies 5 lat. oryginalne BERU N10591602
60zl sztuka . namawiam na wymiane kompletu. swiece powoli traca swoje wlasciwosci nagrzewaja sie na dluzszym odcinku a nowe jedynie na końcówce i wtedy sa najskuteczniejsze świeca rzadko przepala sie w jednej chwili.
Jak wymieniać to wszystkie, tak mi radzili mechanicy z serwisu SKODY i nie tylko.
Twierdzą że te świece jak się wymieni np jedną czy dwie to za chwilę polecą te nie wymienione.
Ja u siebie wymieniłem w tamtym roku wszystkie.
Żeby nie pisać nowego wątku mam pytanie:
Po podpieciu kompa wskazuje mi błąd na świecy 2 cylindra. Podjechałem do znajomego mechanika i sprawdził świecę kabelkiem z AQ (nie miał czasu, żeby wykręcic i dokladnie sprawdzić). Świeca normalnie iskrzyła. Powiedział, że wygląda na dobrą. Czy jej żywotność dobiega końca?
Podjechałem do znajomego mechanika i sprawdził świecę kabelkiem z AQ (nie miał czasu, żeby wykręcic i dokladnie sprawdzić). Świeca normalnie iskrzyła. Powiedział, że wygląda na dobrą. Czy jej żywotność dobiega końca?
przy zwarciu też będzie iskrzyć. To mechanik nie mógł sprawdzić miernikiem-omomierzem parametrów świecy ?
Powinno być ok. 0,8-1 ohma
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
a to zależy ?
np. jaki przebieg auta ?
jaka zasobność portfela ?
są opinie aby wymieniać wszystkie, ponieważ nowa świeca będzie lepiej grzać niż te już eksploatowane. I tu nasuwają się w/w pytania.
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
abstinent, jasne , że samemu da rade, tylko musisz miec kluczyk nasadowy 10 taki wydłużony,( ja kupiłem sobie taki w Obi za pare groszy i mam ) bo inaczej nie dojdziesz. a tak to prosta sprawa . Moment dokręcenia nowych świec to 15 Nm.
czyzyk64, a te kable to jak ściągnąć, na chama i zejdą :?: żebym czegoś nie pourywał :P
i ten kluczy to musi być długi, żeby cała świeca w niego weszła :?:
abstinent, tak, musisz je po prostu mocno pociagnąc po kolei i zejdzie, sa na takich mocnych zatrzaskach. klucz ja mam taki gdzieś na 5 cm długi., np coś takiego
Nowoczesne medium, porządkuje świat i dostarcza angażujące informacje, rozrywkę i usługi w czasie rzeczywistym. Przewodnik Polaków w wirtualnym świecie.
Komentarz